Özge Özberk





Saturday, March 18, 2006

Özge Özberk'le Röportaj

Yaninda gulemedigin erkekle bir gelecek kuramazsin!

OZGE OZBERK

Özge Özberk: Goranin Cekusu, Cemberimde Gul Oyanin Yurdanuru Özge Özberk, gecen sezondaki oyunculugu ile zihnimize yer etti ve Beyaz İnci televizyon odulunun de sahibi oldu. Broadwaya gidecegim diyecek kadar da iddiali olan genc oyuncu, ismini ilk kez telaffuz ettigi sevgilisi Hayime cok asik!

Sizi herkes Gora ile tanidi. Bu filmde sizce hangi ozelliklerinizden dolayi yer aldiniz?

Özge Özberk: BKM oyuncusu oldugum icin Cem Yilmazi yillardir taniyordum. Yonetmen Omer Faruk Sorakla da tanisikligim vardi. Ceko rolune cok onem veriyorlardi. Bircok kisiyle gorusmusler. Ama Cem kafasinda rol icin kimseyi oturtamamisti saniyorum. Sonra Bizde Ozge vardi, Ozgeyle goruselim ya diye birsey atilmis ortaya. Cem hemen beni aradi, projeyi anlatti. Acayip sevindim ve kabul ettim.

Cem Yilmaz gibi aurasi guclu ve esprili bir adamla calismak heyecan verici olmali. Siz hic etkilenmediniz mi, hem dedikodular da cikti?

Özge Özberk: Onunla olup zekayi, piriltiyi paylasmak daha buyuk heyecan verici birsey. Her soyledigi zeka urunu cunku. Surekli komik... Yanyana bulunmaktan ziyade, zekasini kullanma sekli insani cok heyecanlandiriyor. Biz calisirken sette 50 saati gorduk. İki gun boyunca calisiyor olmak, bunye icin cok zararli ama butun ekibi o ayakta tuttu. Bunlara hayran kalmamak mumkun degil. O yuzden cok mutluyum, insallah calisiriz bir daha. İs disiplini, kaprisi olmamasi... Bir sanatcida olmasi gereken butun ozellikler onda toplanmis.

elele