Özge Özberk





Thursday, March 16, 2006

Kardeşler aynı dizide buluştu

Onlar oyunculuga bas koymus iki kardes. Çemberimde Gul Oya dizisinde rol alan Özge Özberk ve Özgur Özberk, oyunculuk yolunda birbirlerine destek oluyor.

Soylediklerine gore 18 yasina kadar Besiktas'in nerede oldugunu bilmeyecek kadar iclerine kapanik iki kardestiler. Öyle ki biri sohbet etmeyi insanlari dinlemek sanirken, digeri bindigi otobuste inecek dugmesine basmaya bile utaniyordu. Ancak ne olduysa oldu ve bu iki utangac kardes bugun oynadiklari dizi ile Turkiye'nin gundemine oturdu. G.O.R.A. filmindeki Ceku karakteri ile tum dikkatleri uzerine ceken ve 'Çemberimde Gul Oya' isimli diziyle begeni toplayan Özge Özberk (29) ile aynı dizideki 'Cenk' roluyle taninan Özgur Özberk (31) simdi tam anlamiyla utangaclikla gecen yillarin acisini cikartiyor.

* İlk kez mi aynı dizide rol aliyorsunuz?

Özgur Özberk: Herkes oyle zannediyor ama aslinda biz daha once TGRT'de yayinlanan ve basrolde Cuneyt Arkin'in oynadigi 'Bizim Ev' isimli dizide birlikte oynadik. İkinci birlikte oynadigimiz dizi ise 'Çemberimde Gul Oya' oldu.

* Oyunculuga ilk olarak kim basladi da digerini de bu isin icine surukledi?

Özge Özberk: Ben daha once basladim. İlk kez 'Şaban Askerde' isimli dizide Kemal Sunal ile birlikte oynamistim. Alti yil boyunca 'Bizimkiler' dizisinde rol aldim. Daha sonra, Defne Samyeli'nin dans ve skeclerden olusan bir sovu vardi; onda oynadim. 1994 yilinda ise Besiktas Kultur Merkezi'nin oyuncusu oldum. Ama konservatuvar egitimi olarak Mujdat Gezen Sanat Merkezi'nden mezunum.

Özgur Özberk: Aslinda ben İstanbul Üniversitesi Elektronik Muhendisligini bitirdim. Okula devam ederken dizide oynamaya basladim. Tam 104 bolum 'Bizim Ev' dizisinde Cuneyt Arkin'la neredeyse bas basa oynadim. Dizinin bitmesiyle birlikte okulum da bitti. Tam bu donemde, ne yapacagima karar verme asamasinda New York'a isletme master'i yapmak uzere gittim. Ancak isletme yerine dort sene New York Üniversitesi'ne bagli HB Studyo'da oyunculuk okudum. Orada para kazanmak icin barmen sefliginden modellige kadar pek cok isle ugrastim. Özge ise Turkiye'de guzel isler yapiyordu ve beni Turkiye'ye donmeye ikna etti.

ÖZGÜR'Ü KISKANIRDIM

* Sizin iliskiniz nasil?

Özgur Özberk: Özge'yle biz cok yakiniz.

Özge Özberk: Kardes gibi degil de arkadas gibiyiz. Her seyi paylasiriz. Özgur bana kiz arkadasiyla olan problemlerinden, annemle babamla ilgili tum kafasina takilanlari anlatir.

Özgur Özberk: Biz de Özge Hanim'i az kurtarmadik.

* Kurtarmak ne anlamda? Erkek arkadas meselelerinde falan mi?

Özgur Özberk: Örnek olarak bunu veriyorsaniz olur tabii.

Özge Özberk: Ben Özgur'un kiz arkadaslarini kiskanirdim. Onu arayan oldugunda yanlis numara deyip telefonu cok kapattigim olmustur.

Özgur Özberk: Eger kiz arkadasimi daha ilk gorusunde sevmediyse, o kiz artik agziyla kus tutsa ilgisini cekemez. O yuzden gittik biz uzak diyarlara.

* Birlikte hayata gecirmek istediginiz baska projeler var mi?

Özgur Özberk: Hep bir uretkenlik pesindeyim ben. Televizyonda program yapmaktan, film calismalarina kadar pek cok projem var.

Özge Özberk: Ben biraz daha sakin olma taraftariyim. Yaptigim isi saglam tutup, sonuna kadar iyi yapmak istiyorum.

sabah